lamqta.com

Loading

Кафето ще победи диабета

Оценка на читателите: / 0
Слаба статияОтлична статия 
Екип от   учени,  под  ръководството  на  доктпр  Рейчъл Хаскли (Rachel Huxley), от  университета в  Сидни а  Австралия, изяснили,  че  чаят  и  кафето  защитават  от  диабет,  съобщава  Reuters. Резултатаите  от  изследванията  били  публикувани  в «Archives of Internal Medicine».
През  последните  години  са  се  появили  твърде  много  изследвания,  посветени  на  връзката  на  кафето с  диабета.  Сега  австралийските  учени  са  събрали  сведения  от  изследвания   във  връзка с  кафето, чая и  кафето  без  кофеин и  риска   за  поява  на  диабет   - ІІ тип, започвайки  от 1966  година  и  свършвайки  през 2009  година.  Общо  в  тези  изследвания  били  включени 458 хиляди  души.


Диабетът  от  втори  тип не  рядко е  свързан с  напълняване, съгласно  данните  на  Националния  институт  по  диабет,  хранене  и  болести  на  черния  дроб и  това  заболяване  засяга  около  8%  от  населението  на  САЩ  . Изяснило  се,  че  с  вяка  ежедневна  чаша  кафе   рискът  от  възникване  на  диабет  се  намалява  със  7%. В    шест  от  изследванията  се  съобщавало,  че 3-4  чаши  кафе  дневно,  намаляват  риска  от  диабет  с  34%. А в  7  изследвания,  посветени  на  връзката  между  диабета  и  чая  се  съобшавало,  че  ежедневната  употреба  на  3-4 чашки  чай  понижава  риска  от  диабет  с 18 %.  Разбира  се , че  са  нужни  още  изследвания,  но  ако  се  потвърди, че  чаят  и  кафето  намаляват  риска  от  диабет,  келарите  ще  трябва  да  казват  на  болните  или  предразположените  към  заболяване  от  диабет,  не  само  да  правят  упражнения  и  да  свлят  теглото си,  но  и  да  пият  чай  и  кафе.
Установено е,  че  при  диабет,  тип 2 -  не  инсулинозависим, за  регулиране  на  кръвната  захар  помагат  канела,  индийска  кокциния  и  зелен  чай.
ВРАТИ от ВРАТИ.net - Интериорни, Гаражни, Метални, Дворни
Публикувайте обява за ремонт или потърсете такава в новия ни сайт за

Обяви за Ремонт

2leep.com


Добавете публикацията към любимата си социална мрежа
Svejo! Dao! Ping! Lubimi! Digg! Google! Facebook! Yahoo!
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

ПОДОБНИ ПУБЛИКАЦИИ:
ПО-НОВИ ПОДОБНИ ПУБЛИКАЦИИ:
ПО-СТАРИ ПОДОБНИ ПУБЛИКАЦИИ:

Добавете коментар

Вашето име:
Вашият email:
Заглавие:
Коментар:

Запек, Болести на стомаха и червата, Диария

И Ламята рече:

Вход

Моля, при регистрация да използвате реален e-mail адрес, тъй като на него ще бъде пратен активационен e-mail.



Clicky Web Analytics
2leep.com

Time4Design


Приказки от нашето детство на MP3

Какво да сготвя ? - РЕШЕНИЕТО
Блог класация